پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

مریم بخشی :

همزمان با دهه فجرافتتاح استخر و چمن مصنوعی استادیوم وحدت آستارا

 

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :

14 پروژه ورزشی را در اقصی نقاط استان گیلان به بهره برداری

برسانیم که دو پروژه در بندر مرزی آستارا هستند.

 
 
 
 
 
 

سرویس ورزشی موج برنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از افتتاح دو پروژه استخر سرپوشیده شنای بانوان و چمن مصنوعی استادیوم وحدت بندر مرزی آستارا، همزمان با دهه مبارک فجر 97 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مریم بخشی در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از پروژه های ورزشی در دست احداث این شهرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در فجر امسال،بالغ بر 14 پروژه ورزشی را در اقصی نقاط استان گیلان به بهره برداری برسانیم که دو پروژه در بندر مرزی آستارا هستند.
وی با بیان اینکه دو پروژه استخر سرپوشیده شنای بانوان و چمن مصنوعی استادیوم وحدت بندر مرزی آستارا نیز در این دهه به بهره برداری می رسد، ادامه داد: مجموعه تختی لاهیجان، پیست دوچرخه سواری رشت، مجموعه ورزشی رستم آباد، استخرهای سرپوشیده ماسال و سیاهکل نیز پس از اتمام، در کنار سایر پروژه ها نیز در آن ایام مبارک افتتاح خواهد شد.
بخشی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه سرانه ورزشی گیلان از نظر کلی در شرایط خوبی نیست، افزود: از نظر ورزشکار نیز این استان در جایگاه سوم کشور قرار دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر استان حدود 130 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد، خاطرنشان کرد: 34 درصد از این رقم را بانوان شکل می دهند و از لحاظ معرفی قهرمان نیز 12 ورزشکار را بازی های آسیایی و 8 ورزشکار را نیز به بازی های پاراآسیایی اعزام کردیم.
وی وضعیت استان را از لحاظ زیرساخت ها در مضیقه دانست و اضافه کرد: در برخی شهرها از قبیل صومعه سرا وضعیت خوبی وجود دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در ادامه از تأثیر وضعیت اقتصادی فعلی کشور بر عملیات احداث پروژه های ورزشی سخن گفت و توضیح داد: پیمانکاران در تهیه مصالح مورد نیاز به مشکل خورده اند و در تلاش هستیم تا به پیمانکاران کمک شود.
وی در پایان ضمن تشکر از پیگیری های فرماندار آستارا و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه های ورزشی شهرستان، گفت: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا این پروژه ها تا پایان امسال به بهره برداری برسند.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna